Friday, September 30, 2011

“一个星期的分离”

刚刚才发觉到,你和我已分离了一个星期。
没你的日子。。的确好难受。
想着你的影子,眼泪就不停的流。
一天一天的熬过。一天一天的等回你的回应。
望着手机,希望那段短信会是你。。或电话的铃声响起会是你。
望着电脑,希望你能够和我沟通。
好想再次的听着你的声音。
好想在你怀里,得到你的拥抱。
好想听你说:“你爱我”
好想听着你的答复:“回到我身边,我会尽我的全力来带给你幸福。”

All I want to hear is that you'll try & I'll be in your arms again.
I guess, this will all be my wishful thoughts.
Maybe he'll be gone, never be back.
Probably he won't even make the effort to try.
It's just an act of my silliness.


No comments: