Friday, December 11, 2009

`` Not Doing Good.

Lost my voice totally. I sound like a robot now.
Been coughing very badly these days, I can't sleep well at all.
I need alot of rest for now. Feels so weak.
Visited doc & I was given MC for 2 days.

I missed vocals, carols & work.
Been sleeping the whole day.
This feels HORRIBLE.

" Emotionally & physically weak.
I'm broken down. "

到了今天,我才发觉。。
您的变化,有那么多。
连我病倒了,也无法感受到你对我的关怀和爱。
甚至,渐渐的疏远。
我再痛,你也不知。
只能对我说你有多么的累。

回想起,这份爱有多么的幸福和单纯。
我好思念。
再次的等带,再次的期望。。
也只能临我再次的失望。

也许,是时候我改放手了。
但一看两年多来的感情份上,
不是靠说放就放的那么简单。
我好累,不想要再折磨自己了。

我的心好乱。。
我到底该么办?
如果你知道这一切,那该多好。
但告诉你这一切,你还是一样。
我又能么样

No comments: